Jaunumi

09. novembris, 2020

Arī ārkārtējās situācijas laikā aicinām saziņai ar departamentu izmantot attālinātos saziņas līdzekļus!

Rūpēs par mūsu klientu un darbinieku veselību, arī ārkārtējās situācijas laikā, aicinām klientus iesniegt dokumentus, izmantojot tikai attālinātos saziņas līdzekļus:

  • nosūtot uz e-pastu di@riga.lv
  • nosūtot uz eAdresi
  • nosūtīt ar VAS “Latvijas Pasts” starpniecību uz adresi R.Vāgnera iela 5, Rīgā, LV-1050.

 

Ja iepriekš minētās dokumentu iesniegšanas iespējas nav izpildāmas, tad aicinām dokumentus iesniegt arī klātienē departamenta Klientu apkalpošanas centrā, Kalēju ielā 10, Rīgā – ievietojot tos speciāli paredzētajās kastītēs.

Gadījumā, ja ir nepieciešama neatliekama konsultācija klātienē, tad aicinām sazināties ar Klientu apkalpošanas centra speciālistiem un pierakstīties pie Jums nepieciešamā speciālista, zvanot uz tālruņiem 67026138 vai 67105221, vai rakstot uz e-pastu di@riga.lv.

 

❗️ Departamenta apmeklētājiem, atrodoties departamenta telpās, ir obligāti jālieto sejas aizsargmaska!

Plašāka informācija par ierobežojumiem ārkārtējās situācijas laikā no 9.novembra līdz 6.decembrim: